CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الجمعة، 27 يونيو 2008

لطيفه الوفاء والأخلاص


لطيفه اثناء تشيع جنازة أحمد زكى .




لطيفه اثناء تشيع جنازة زكرى وبجانبها وداد اخت زكرى




تعلمت من لطيفه معنى الوفاء والأخلاص فأنا أجد لطيفه فى كل الظروف فأجدها تهنى اصدقائها فى افراحهم وأجدها تقف بجانب احبابها فى ازماتهم فعندما توفت المطربة الكبيرة ذكرى كانت لطيفه تقف بجانب اسرة زكرى كفرد من هذه الأسره بلأضافه لتقديمها لوجب العزاء لأسرة الفقيدة وكذلك لطيفه شاركت الشعب المصرى فى احزانه برحيل الفنان الكبير أحمد زكى , فأثناء مرورى الفترة الماضيه بأزمة بسبب فقدانى لزميل عزيز عليه وجدت العديد من اصدقائى من كافة الدول العربيه بيعزونى وبيشجعونى على تجاوز ازمتى والحمدلله قدرت اعدى الأزمه وارجع الى حالتى الطبيعية الى حدا ما وأشكر كل من عزانى واحب اذكرهم تميم وماهر (من تونس ) وغاده و عماد (من مصر ) وحنان ( من الجزائر ) وطيبه وعلاء ( من العراق ) سلوى (من لبنان ) وفاتن (من السعوديه ) وبديعه (من ليبيا ) وانتم بجد مخلصين زى لطيفه و بجد انا بحبكم زى ماانتم بتحبونى .






8 التعليقات:

حمادة زيدان يقول...

احمد

أعذرني لأني معرفتش الا من البوست

على العموم حمدالله ع السلامة

ahmedlatifa يقول...

حماده هعديها المرة دى وعموما حصل خير وربنا يجعلها أخر الأحزان ان شاء الله وأشكرك ع التعليق وكمان اشكر عثمان من المغرب على تعزئته لى وعلى أخلاصه للطيفه ولمحبيها .

تميم يقول...

اهلين احمد
سعيد انك رجعت تكتب في العائلة و في المدونة...انشاء الله تكون اخر الاحزان..الحياة صراع و خيرنا من تغلب على ازماتها و كان لها بالمرصاد...القوه في اللحمة بين ابناء العائلة الواحدة..انت صديق و اخ عزيز..جميل جدا ان يكون بين الاصدقاء صفة الوفاء..لان الماديات تذهب و لا يبقى الا اجمل اللحظات التي من خلالها نتذكر مسامراتنا و صداقتنا...من جديد حمدالله ع السلامة...

salwa يقول...

salam 3alaykom
akh a7mad la shokor 3ala wajeb bayn el asdekaa
hazi sonat el7ayat
ma raeyak bi da3da li edraji el jadid anta wa eljami3
la fidele
salwa

majdelden يقول...

احمد باشا موضوعك جميل جدا جدا وان كان مرتبط اكيد بحزنك الله يرحم امواتنا واموات المسلمين امين يارب العالمين
تحياتي احمد ادراج متميز للغايه

ahmedlatifa يقول...

أخى وصديقى تميم أشكرك على مساندتك وعلى تعزئتك ليه انت بجد انسان صادق وأشكرك على تعليقك وربنا يخليك ويبارك فيك .

ahmedlatifa يقول...

أختى العزيزة سلوى أشكرك جدا على وقفتك بجانبى فى كل الظروف وكل عام وانتى بخير النهارده عيد ميلادك وعقبال 100 سنه ياجميل .

أحمد عاطف يقول...

مجود ياغالى شكرا على التعليق وربنا يرزقك كل ماتتمنا ويارب احضر فرحك قريب ان شاء الله وخلى بالك انا بعشق الجاتوه يعنى تعمل حسابك على كام دسته جاتوه .